2014. március 5., szerda

Bevezetés

Harry Styles-nak hívnak.Egy átlagos 14 éves fiú vagyok aki imád bulizni a haverjaival lógni na és persze csajozni.Egy kis városban élek Holmes Chapel-ben.Van egy nővérem akit Gemmának hívnak.Gemm gyönyörű lány szerencsés vagyok,hogy egy ilyen csodálatos nővérrel áldottak meg.Amikor 7 éves voltam a szüleim elváltak,nehéz egyedüli ''férfiként'' két nő között de legalább több tapasztalatom lesz a lányokhoz.
Az életem teljesen meg változott amikor a fiúkkal elmentünk az aquaparkba.
A történet úgy kezdődött,hogy meg láttam egy lányt gyönyörű volt barna haja,tengerkék szeme,nap barnította test egyszerűen egy modellnek felelt meg.Olyan érzésem volt mintha valahol láttam volna ezt a lányt de nem tudtam,hogy honnan.Egész nap csak azon gondolkoztam,hogy honnan ismerős csak az járt a fejemben,hogy meg tudjam hogy hívják,hol lakik..kell nekem ez a lány,elcsábított.

~Ha kíváncsi vagy a folytatásra akkor tarts velünk.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése