2014. március 10., hétfő

3.Fejezet

~Eleanor szemszöge~
Kicsit furcsa volt elhagyni Holmes Chapel-t.Nagyon aranyosak voltak az emberek és volt egy fiú is aki nagyon meg fogott,helyes volt smarag zöld szemei,barna,göndör haja,mély hangja elcsábított.Harry nagyon aranyos srác már bánom,hogy nem mentem el vele arra a buliba.Remélem még találkozok vele.Haza felé csak Harryn járt az agyam.De ezt a szüleim meg szakították.
-Luke,El,hogy tetszett nektek Holmes Chaple ?-kérdezte anyu.
-Nem volt rossz.-mondta a bátyám.
-És neked Eleanor ?-kérdezte tőlem apu.
-Hát nekem nagyon tetszett mikor jövünk vissza ?-kérdeztem boldogan reméltem,hogy minél előbb vissza jövünk,hogy újra láthassam Harryt.
-Na annak örülök..hát kicsim nem tudom lehet hogy többet nem jövünk ide.-mondta anyu
-O értem..
Nagyon fáradt voltam így elaludtam a kocsiba arra keltem,hogy a bátyám ütöget hogy keljek fel mert meg érkeztünk.Fájt,hogy talán talán soha többet nem láthatom Hazzt és ami a legrosszabb,hogy nem is tudom hogy mi a vezeték neve nem is tudom a telefon számát semmit sem tudok így még beszélni se tudok vele.El kell intéznem a menedzseremmel,hogy Holmes Chapelben is legyen egy fotózásom.Kb. egy óránát kutattam Harry után valami elhérhetőséget de nem találtam semmit,Luke úgy is nagy gépzseni nem pocségolhatom tovább meg kérem hogy keresse meg nekem Harryt de tuti hülyének fognézni hogy egy olyan fiú után kutatok akiről semmit nem tudok és csak egyszer láttam.Bekopogtam a bátyámhoz és nagy levegőt vettem felkészülve a nagy égésre.
-Bejöhetek.-kérdeztem félénken.
-Persze..mit akarsz.kérdezte a bátyám.-én leültem az ágyra.
-Hát úgy-e te ilyen gépzseni vagy..-bolintott-és azt szeretném kérdezni,hogy esetleg meg tudnál nekem keresni valamit ?
-Persze mit kell?
-Hát egy...fiút.-erre a bátyám kicsit furcsán nézzet
-Ő oké..hogy hívják hol lakik?
-Hát Holmes Chapelben és Harrynek hívják.
-Akkor ezért szeretnél vissza menni.-ismer a tesóm mindig is jóba voltunk nem úgy mint a többi testvérek,különleges kapcsolat van köztünk amit a szüleink soha sem értetek.
-Igen de léci ne mond el anyuéknak
-Oké nem fogom..és a vezeték nevét nem tudod?
-Azt sajnos nem
-És honnan tudod amúgy,hogy Harrynek hívják
-Hát amikor elmentem sétálni a parkba akkor oda jött hozzám és meg kérdezte,hogy nem lenne kedvem elmenni egy buliba.
-És miért nem mentél el?
-Mert hajnalba indultunk...de már bánom.hogy nem mentem el.
Oda fordult a gép elé és Harry után kutatott reménykedtem.hogy meg találja.
-El ez így nagyon nehéz ha meglenne a vezeték neve akkor könnyebb lenne..bocsi de nem megy.
-Nem baj azért köszi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése