2014. március 6., csütörtök

1.Fejezet


















~Másnap~
A tegnapi nap óta csak az a lány jár a fejemben,egyszerűen nem tudom ki verni a fejemből elvarázsolt.Mindenki biztos hülyének nézett,hogy úgy követem azt a lányt mint engem az árnyékom.Nem tudok szinte semmit csak annyit,hogy Eleanornak hívják.Egy gyönyörű lánynak egy gyönyörű név.Annyit gondolkodtam Eleanoron,hogy nem is vettem észere,hogy hívnak.Az egyik haverom volt az Ray.
-Hazz mit csináltál eddig hogy ennyi ideig nem vetted fel azt a rohadt telefont?-mondta viccesen.
-Neked is szia Ray
-Hazza már megint az a lány jár az eszedben?
-Igen.Egyszerűen nem tudom elfelejteni.Ray nekem kell az a lány..
-De még azt se tudod,hogy hogy hívják
-Eleanornak hívják
-Oké figyelj Hazz ma elmegyünk gördeszkázni a srácokkal..ugye jössz és nem a csaj után fogsz kutakodni?!
-Igen persze megyek mikor találkozunk? 
-3 kor az utcátok előtt ?
-Oké akkor majd 3 kor szia
-Szia
 ~3 óra kor~
A fiúk már ott álltak az utcánk előtt.Amikor oda gurultam hozzájuk.Úgy éreztem,hogy megint én és El volt a téma.
-Sziasztok
-Szia Hazz-köszöntek egyszerre 
-Na hova menjünk?-kérdezte Zack és kérdően ránk nézet
-Menjünk a parkba hátha vannak helyes csajok-monda Ray erre persze mindenki elmosolyodott 
-Na akkor mire várunk még?!-kérdeztem a fiúktól és mind elindultunk a parkba 
Kb.fél órát kördeszkáztunk amikor egyszer csak meg pillantottam valakit az a valaki nem más volt mint az a lány Eleanor.Abban a pillanatban ahogyan meg láttam egy szerűen lefagytam,a srácok is észre vették,hogy nincs valami rendbe.
-Hazz mi a baj? Szellemet láttál?!-kérdezte Zack kicsit viccesen de rémülten.Ray abba az irányba és észre vette El-t
-O én már tudom.-mondta mosolyogva a többi fiú is észre vette El-t.
-Harry menj oda és beszélj vele.-löködtek oda a fiúk mire észbe kaptam már ott álltam a csodálatos lány előtt aki elvarázsolt engem...meg kellet szólalnom kicsit kínos volt.
-Ö szia én Harry vagyok.-éreztem,hogy remeg a hangom nagyon féltem,hogy esetleg ott hagy de akkor már rég elment volna..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése