2014. március 7., péntek

2.Fejezet

Sziasztok meg hoztam a 2.fejezetet remélem tetszeni fog.!:)
Komizz,iratkozz fel !:)

-Ö Szia én Harry vagyok.-éreztem,hogy remeg a hangom nagyon féltem,hogy esetleg ott hagy de akkor már rég elment volna..
-Szia én meg vagyok Eleanor.-mondta kedvesen és egy mosolygott.olyan gyönyörű.
-Ő nem lenne kedved el jönni ma egy házi buliba ?-kérdeztem kicsit feszülten.
-Uh hát nagyon szívesen mennék csak..az a baj,hogy ma vagyok itt utoljára Holmes Chapel-ben holnap kora reggel indulunk és ki kéne magam pihenni sajnálom.-látszott rajta hogy sajnálja.Kicsit fájt,hogy nem láthatom többet.
-O értem semmi baj.És amúgy hol laksz?
-Londonban.
-Romeo gyere mennünk kéne.-üvöltötték egy szere a fiúk.
-Az kicsit messze van.De remélem majd még találkozunk.
-Én is remélem,hogy majd találkozunk.De menned kéne a haverjaid már várnak.-mondta mosolyogva olyan édes volt.
-Oké hát akkor...szia Eleanor.
-Szia Harry.
Fáj látni ahogy elsétál olyan sok kérdés járt a fejemben de féltem feltenni neki.Vissza indultam a fiúkhoz akik már kíváncsian várták,hogy elmeséljem hogy mi történt.
-Na Hazz mi történt.-kérdezték egymás szavába vágva.
-Semmi se történt.-mosolyogtam bizonytalanul.
-Mit mondtál neki?-kérdezte Matty
-Hát csak megkérdeztem tőle,hogy nincs-e kedve eljönni egy házi buliba...-de nem hagyták,hogy befejezem.
-És mit mondott?
-Azt mondta,hogy nagyon szívesen eljönne de hajnapba indulnak és ki kell pihennie magát.De kiderült,hogy Londonban él.
-Ooo a hős szerelmes Harold.-röhögték el magukat.
Mikor haza értem rögtön bekapcsoltam a gépemet,hogy utána keresek Eleanornak.Kb. fél órát kerestem El után mire végre meg találtam,annyira boldog voltam.Kiderült,hogy egy modell aki Londonban él,van egy bátya a teljes neve Eleanor Jane Hemmings,12 éves kora óta modellkedik szóval akkor már 1 éve modell.Minden képen kiakartam költözni Londonba,hogy még többet láthassam.Volt is egy tervem ami az volt,hogy jelentkezek az X-factorba,úgy gondoltam majd vacsoránál elmondom a szüleimnek.
-Hazz,Gemm vacsora.-szólt anyukánk,hogy menjünk mert kész a vacsóra
.
-Figyeljetek.-mindenki rám nézet.-arra gondoltam,hogy jelentkeznék az X-factorba..
-Harry még túl fiatal vagy.Én nem ellenzem de csak akkor jelentkezhetsz majd az X-factorba ha többet törődsz a tanulással.De,hogy ki javítsd a jegyeidet van még 2 éved,mert csak 16 éven felüliek jelentkezhetnek és te még csak 14 vagy.-mondta Robin.amikor meg hallottam a 2 évet nem hittem el 2 évig várjak arra,hogy újra lássam Eleanort.Minden képen valahogy el kell utaznunk Londonba,hát ha vannak ott rokonok vagy-vagy esetleg el mehetnénk oda kirándulni.
-Harry és az éneklés?!két külön világ.-röhögött a nővérem.
-Gemma fejezd be.-szólt rá anyám
-Tuti,hogy csak azért akar ki menni Londonba mert ott van egy csaj.
-És ha igen akkor mivan?!-mondtam kicsit mérgesen
-Huu most vallotta be,hogy csak egy csaj miatt akar ki menni-röhögte el magát Gemma
-Oké elég volt..és ha egy lány miatt akar ki menni akkor mi van.Harrynek nagyon jó hangja van.-monda védően anyukám
-Végeztem-mondtuk egyszerre Gemmel aztán felmentünk meg fürödtünk és meg néztünk egy filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése